breakagram


Hello everybody!. We were disconected for a while, but we wanted to show you some images of a trip that we did to "Praia de Mira" a small village near Aveiro, Portugal. 
We know that we have abandoned the blog this days, but we were quite busy with our works so we have decided to have a rest.
We will come back in august with more and better, cause we were thinking about doing some changes in the blog that we will show you next mounth.
Anyway, thanks a lot for following us and see you in august!!

¡Hola a todos!. Después de unas cuantas semanas nos conectamos para compartir con vosotros un trocito de un viaje que nos marcamos a "Paia de Mira" en Portugal cerquita de Aveiro, un sitio precioso en la costa atlántica que recomendamos visitar. 
Somos conscientes de que hemos dejado un poco abandonado el blog, pero lo cierto es que ambas estamos bastante liadas por cuestiones de trabajo y hemos decido hacer un descanso "vacacional"... 
En agosto volveremos con más y mejor, porque llevamos un tiempo pensando en completar un poquito el blog y el mes que viene os mostraremos las novedades.
Por cierto, que no me olvido que quedaba pendiente el sorteo de la tercera camiseta de ReiZentolo (lo podéis ver aquí). Pues sin más dilación me enorgullece comunicar que la ganadora es (redoble de tambor): PAULA... ENHORABUENA!!!, en cuanto tenga un ratín te escribo para que me des los datos y demás. Si queréis ver el resultado del sorteo y los participantes: click aquí.
Lo cierto es que tenemos pendiente un último look y el sorteo de una última camiseta... esperamos poder hacerlo para la semana.
¡Muchas gracias a todos por seguirnos y nos vemos en un mes!.

Ola a todos!. Despois dunhas cantas semanas conectámonos de novo para compartir con vos un anaquiño dunha viaxe que fixemos á Praia de Mira en Portugal, moi cerca de Aveiro, un lugar precioso na costa atlántica que vos recomendamos visitar se tendes ocasión.
Sabemos que levamos un tempo co blog abandoado, pero a verdade é que as dúas estamos bastante ocupadas por motivos de traballo e decidimos facer un descanso "vacacional"...
En agosto voltaremos con máis e mellor, porque xa levamos un tempo pensando en completar un pouquiño o blog e o mes que ven ensinarémosvos as novedades.
Por certo, que non me esquezo que quedaba pendente o sorteo da terceira camiseta de ReiZentolo (para velo aquí). Pois sin mais compraceme anunciar que a gañadora é (redobre de tambor) PAULA... NORABOA!!!, en canto teña un rato escríbote para que me pases os teus datos. Se queredes velo resultado do sorteo e os participantes: click aquí.
Queda pendente un último ZentoloLook e o sorteo doutra camiseta... esperamos poder facelo para a semana.
Graciñas a todos por seguirnos e vémonos en un mes!!!

3 comments:

  1. Unas fotos preciosas!
    Felicidades a la ganadora ^^
    Un beso!

    ReplyDelete
  2. Encántame o voso blog, e as vosas fotos son xeniais, moi orixinais e inspiradoras!
    Estouvos a seguir dende agora, e parabéns polo blog tan creativo!:)

    ReplyDelete